We raden u aan om het probleem eerst bij ons kenbaar te maken door een mail te sturen met een gedetailleerde omschrijving van uw klacht. Vermeld altijd uw ordernummer of factuurnummer. Stuur ons duidelijke foto’s van eventuele gebreken aan ons product, en indien relevant van de situatie en locatie van de aflevering van ons product.

We zoeken graag samen met u naar een oplossing. Leidt dit niet tot een, voor u bevredigende uitkomst, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling. Sinds 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retour zenden? 

Bent u toch niet tevreden over het product dat u bij ons heeft besteld, dan kunt u het binnen 14 dagen retourneren. Deze termijn gaat in op de dag van de uitlevering van uw bestelling.

U dient uw retour aan te melden via ons herroepingsformulier, onderdeel van onze Algemene Voorwaarden, zie pagina 10. 

De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de oorspronkelijke, volledige en onbeschadigde staat wordt geretourneerd. Mits het artikel in de oorspronkelijke, volledige en onbeschadigde staat verkeert, krijgt u uw geld, minus de retourkosten, binnen 14 werkdagen na ontvangst van het product op ons magazijn teruggestort.

Retourzendingen die u organiseert, zijn voor uw risico. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde artikelen. U dient de retour te sturen  naar ons distributiecentrum in Roosendaal. Voor het adres en telefoonnummer voor het maken van een afleverafspraak kunt u een verzoek per mail sturen naar verkoop@houtmaatje.nl. 

Mocht u nog vragen hebben over klachten of retouren, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij denken graag met u mee!