Pas toestemmingsvoorkeuren aan

We gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. Hieronder vindt u gedetailleerde informatie over alle cookies onder elke toestemmingscategorie.

De cookies die zijn gecategoriseerd als "Noodzakelijk" worden in uw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn om de basisfunctionaliteiten van de site mogelijk te maken.... 

Altijd actief

Noodzakelijke cookies zijn vereist om de basisfuncties van deze site mogelijk te maken, zoals een veilige login of het aanpassen van uw toestemmingsvoorkeuren. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare gegevens op.

Geen cookies om weer te geven.

Functionele cookies helpen bepaalde functies uit te voeren, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale mediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.

Geen cookies om weer te geven.

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over statistieken zoals het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, enz.

Geen cookies om weer te geven.

Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.

Geen cookies om weer te geven.

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers aangepaste advertenties te bieden op basis van de pagina's die u eerder hebt bezocht en om de effectiviteit van de advertentiecampagnes te analyseren.

Geen cookies om weer te geven.

We raden u aan om het probleem eerst bij ons kenbaar te maken door een mail te sturen met een gedetailleerde omschrijving van uw klacht. Vermeld altijd uw ordernummer of factuurnummer. Stuur ons duidelijke foto’s van eventuele gebreken aan ons product, en indien relevant van de situatie en locatie van de aflevering van ons product.

We zoeken graag samen met u naar een oplossing. Leidt dit niet tot een, voor u bevredigende uitkomst, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling. Sinds 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retour zenden? 

Bent u toch niet tevreden over het product dat u bij ons heeft besteld, dan kunt u het binnen 14 dagen retourneren. Deze termijn gaat in op de dag van de uitlevering van uw bestelling.

U dient uw retour aan te melden via ons herroepingsformulier, onderdeel van onze Algemene Voorwaarden, zie pagina 10. 

De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de oorspronkelijke, volledige en onbeschadigde staat wordt geretourneerd. Mits het artikel in de oorspronkelijke, volledige en onbeschadigde staat verkeert, krijgt u uw geld, minus de retourkosten, binnen 14 werkdagen na ontvangst van het product op ons magazijn teruggestort.

Retourzendingen die u organiseert, zijn voor uw risico. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde artikelen. U dient de retour te sturen  naar ons distributiecentrum in Roosendaal. Voor het adres en telefoonnummer voor het maken van een afleverafspraak kunt u een verzoek per mail sturen naar verkoop@houtmaatje.nl. 

Mocht u nog vragen hebben over klachten of retouren, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij denken graag met u mee!

Sorry, we zijn uitverkocht! Zeker zijn van een wintervoorraad in 2025? Stuur ons een bericht! Negeren